Мои билеты

Афіни

Галина Фоменко
26 років, працівниця ломбарду

Стародавню столицю Греції ми з чоловіком вже давно планували відвідати. Однак, турфірми пропонують подорож в Афіни лише як частину курортного відпочинку, який коштує досить дорого. Тому ми шукали більш бюджетні варіанти. І такий варіант знайшовся завдяки авіакомпанії Ryanair – 4 квитки (2 туди і 2 назад) обійшлися лише в 100 євро. Щоправда, потрібно було ще вирішити як дістатись та повернутись назад із Польщі і в цьому нам допоміг Busfor.

Виліт відбувався з Кракова. Квитки замовили з запасом, по плану мали прибути за 7 годин до вильоту. Як виявилось, зробили ми це не дарма, кордон – річ непередбачувана і ніколи не знаєш, скільки триватиме його проходження. Польська сторона в цей день працювала не надто охоче, пропуск автомобілів та автобусів відбувався дуже повільно. Як наслідок, відставання від графіку на декілька годин. Довелось трішки понервувати та відмовитись від планів прогулятись Краковом. Приїхали ми в аеропорт якраз перед початком реєстрації на рейс.

Політ тривав трішки більше двох годин.

Хоча афінський аеропорт знаходиться не в самому місті, до нього проведена спеціальна лінія метро, яка допоможе зручно дістатись до центру приблизно за 40 хвилин.

Місто зустріло нас теплою сонячною погодою, хоча був кінець лютого і в Україні в цей час лютували морози, в Афінах були комфортні 15 градусів тепла. Дуже вразила велика кількість дерев, рясно вкритих мандаринами.

Щоправда на смак вони далеко не ті, які ми звикли їсти на новорічно-різдвяні свята, а скоріше схожі на лимони.

Перш за все, ми знайшли житло, яке напередодні забронювали в через інтернет. Це були двохкімнатні апартаменти, які знаходяться практично в самому центрі міста, неподалік станції метро та площі Сінтагма.

Трішки відпочивши, пішли знайомитись з містом. На площі Сінтагма розрашований будинок парламенту.

Сама будівля не дуже приваблива, але біля неї постійно чергує почесна варта, яка змінюється кожну годину. На це дійство приходить дивитись багато туристів через колоритне вбрання солдат та дуже дивний спосіб марширування.

Далі ми пішли прогулятись однією із торгових туристичних вуличок та вийшли до великого храму та маленької старовинної церкви.

Греція – країни православна, як і Україна, тому всередині їхні собори та церкви багато в чому подібні до наших. Тим часом вже стало досить пізно і ми повернулись в квартиру, відклавши відвідання головних афінських пам’яток на завтра.

Зранку наступного дня, в першу чергу, ми пішли до знаменитого Акрополя. Знаходиться він недалеко від центру, тому можна дістатись до нього пішки. Ось як він виглядає знизу.

Вхід на територію коштує 10 євро. Піднімаючись на пагорб, збоку можна побачити античний амфітеатр.

А з іншої сторони чудовий вид на місто та храм Діоніса.

А ось і власне Парфенон – головний храм Акрополя, присвячений богині Афіні, покровительниці міста.

Спустившись, ми підійшли ближче до храму Діоніса, ця стародавня споруда мабуть найкраще збереглась до наших днів.

Потім вийшли на площу Монастіракі. Завдяки близькості до Акрополя, тут завжди багато туристів і місцевих торговців, які продають сувеніри та їжу.

В Афінах навіть взимку можна недорого поїсти смачних фруктів та ягід.

Перекусивши та купивши сувенірів, ми продовжили прогулянку античною частиною міста. Стадіон, на якому відбувалась перша олімпіада.

Руїни ще одного величного храму.

Гора Лікавіт – ще одне місце, яке полюбляють туристи. Піднятись на неї можна фунікулером або пішки, що займе 30-40 хвилин. Це найвища точка міста, з якої відкривається мальовничий вид на Афіни, Акрополь та Егейське море.

Вже досить втомившись після тривалої прогулянки, ми зайшли відпочити та перекусити до однієї із піцерій. Ціни в Греції переважно приємні, так як в країні криза і багато людей не надто заможні.

Далі пішли до площі Омонія, яка має не дуже хорошу репутацію через велике скупчення емігрантів та безпритульних. На самій площі нічого цікавого нема, але по дорозі до неї знаходяться симпатичні адміністративні будівлі, побудовані в стилі античної архітектури.

Потім повернулись додому, а через кілька годин ще раз пройшлись до Акрополя. Ось як він виглядає ввечері.

Наступного дня о 15.00 у нас вже був літак назад, але до цього часу ми ще встигли відвідати чудовий афінський парк. Високі пальми, стежинки, місточки, ставки з золотими рибками та черепахами, всім цим можна милуватись годинами, причому безкоштовно.

Були в Афінах ми рівно дві доби, це на мою думку оптимальний час, щоб встигнути побачити все найцікавіше у місті. Якщо їхати в Грецію не на море, а саме для знайомства з історією та архітектурою країни, то краще робити це взимку, щоб не страждати від спеки. Афіни хоч і мають свої недоліки, але загалом нам дуже сподобались. Це не класична Європа, а колоритна суміш різних епох та культур.

Далі був знову аеропорт, літак і приліт в Познань. Тут ми вже встигли трішки погуляти, на відміну від Кракова. Правда неприємно здивувала нас температура, перепад якої порівняно з Афінами склав 30 градусів! Бажання довго гуляти відпадає, коли різко потрапляєш з +15 до -15. Однак, все ж центральну частину Познані ми побачили.

Далі був автобус та повернення в Україну. Цього разу ніяких незручностей і затримок на кордоні не сталось. Зранку наступного дня ми вже були вдома.

Нагадуємо, що автором нашого блогу можете стати ви! Надсилайте нам свої історії та путівники містами на адресу bloggers@busfor.com. Автор опублікованої історії отримає 500 грн на подорожі з Busfor ;)

Мы предлагаем бесплатные советы о выгодных путешествиях по Украине и за границу. Хотите их получать?

Подпишитесь на рассылку, чтобы первым получать интересные предложения, новости и скидки от BUSFOR