Мои билеты
Перевозчикам
Агентам
06.10.1723264

День у Львові: встигнути все і трохи більше

о

Ольга Гаскевич
28 років, фахівець у банку
Обожнює життя, свою родину і страшенно любить подорожувати

Цього року я відвідала гарне місто Львів. Туди збиралася декілька разів, але завжди щось заважало і поїздку доводилося відкласти. Одного весняного дня я прокинулася і вирішила, що все відкладу і поїду до Львова просто ввечері. Зателефонувала сестрі і попередила, щоб збирала речі. Вона здивувалася, але підтримала мене! На жаль, на вечір білетів на потяг ми не взяли і довелося їхати автобусом. Спочатку ми трохи засмутилися, але після того, як сіли в автобус з гарними умовами, зрозуміли, що поїздка буде вдалою!

Приїхали до Львова дуже рано, на вулиці було ще темно. Настрій у нас був гарний, ми виспалися і вирішили піти до центру міста пішки. Дорогою побачили Церкву святих Ольги і Єлизавети - це прекрасна перлина львівської архітектури. На світанку вона має просто захоплюючий вигляд. Храм вражає своїм простим і благородним інтер’єром - білі стіни з елементами декору темно-червоного кольору, величаві колони, що йдуть у стрілчасті перекриття високо над головою.

1а

Сфотографувавши храм, ми пішли далі, на вулиці вже світало, ставало людно. До речі, мешканці міста дуже привітні, допомагали знайти дорогу, підказували напрямок. Місто здалося затишним, панувала приємна атмосфера. Поснідавши у Макдональдсі, що відкривається одним із перших закладів швидкого перекусу, пішли ми з сестрою шукати Ратушу. Це будинок в центрі Львова, з вершини якого видно все місто як на долоні. Відкривається Ратуша о 9 годині ранку, отже нам довелося почекати. Вхід коштує 20 гривень, пільгові категорії дешевше.

Біля входу зустріли учнів, які також чекали відкриття. Отже, підіймаючись дерев’яними сходинками, яких виявилося аж 255, ми побачили старий німецький годинник, що вправно веде відлік часу. Завдяки ньому працює ратушевий дзвін, який кожні 15 хвилин нагадує про себе мелодійним звучанням. Відвідавши найвищу точку Львова, ми отримали гарні враження, зробили фото в усіх куточках Ратуші і пішли мандрувати далі.

Я дуже хотіла скуштувати львівського славнозвісного шоколаду, тому ми не змогли просто так оминути Львівську майстерню шоколаду. Це гучна місцина, де можна побачити, як народжується шоколад, та придбати солодощі на будь-який смак. Купили з сестрою додому солодких сувенірів та відпочили за чашкою кави. Гостинністю запахло ще з порогу майстерні.

Далі ми пішли вузькими вулицями міста, вдивляючись у кожну будівлю. Архітектура міста просто вражає! За день ми відвідали Площу Ринок, Палац Потоцьких, Оперний Театр, собор святих Петра і Павла, каплицю Кампіанів, містичний Домініканський костел, Порохову вежу і ще багато інших красивих споруд.

Повернулися на площу Ринок, адже на закуску ми залишили легендарну «Криївку». Не забудьте, доречі, при вході сказати «Героям Слава!» і спробувати медовухи! Ціни в закладі середні, але не дешеві. За пательню картоплі, салат і напої ми заплатили близько 250 грн. Залишаючи заклад, можна піднятися наверх і сфотографуватися зі справжнім кулеметом. Відразу на виході є багато магазинів, де можна купити сувеніри. Ми придбали пакетик кави, магніти, і чай, ціни нас порадували. Магніти коштують близько 10-20 гривень, вибір величезний! Площею ходив чоловік, пропонував за 5 гривень вибрати папірець з передбаченням на день. Але ми і так знали, чим закічиться наша поїздка і не брали в цьому участі :)

День пролетів дуже швидко. Білети додому ми замовили на вечір, отже встигли навіть зайти до кінотеатру перед від’їздом. Купили квитки на прем’єру фільму. Зал кінотеатру невеликий, але досить комфортний.

Наша поїздка була запланована всього на один день, але для тих, хто хоче залишитися довше, є багато хостелів, готелів, де можна недорого заночувати. Вдома на мне чекали чоловік та син, тому довелося повертатися. До автостанції їхали трамваєм, ввечері місто не стихає. На вулиці грають музики, молодь збирається маленькими компаніями, всі відпочивають…

6а

Дуже хотілося залишитися, але обставини не дозволяли. Тому я вирішила, що обов’язково повернуся сюди з чоловіком та сином, хочу, щоб вони, як і я, насолодилися цим чудовим містом Лева! Також раджу їздити до міста комфортабельним автобусом. Білети можна купити як заздалегідь, так і перед самим від’їздом!

Нагадуємо, що автором нашого блогу можете стати ви! Надсилайте нам свої історії та путівники містами на адресу bloggers@busfor.com. Автор опублікованої історії отримає 500 грн на подорожі з Busfor ;)

Мы предлагаем бесплатные советы о выгодных путешествиях по Украине и за границу. Хотите их получать?

Подпишитесь на рассылку, чтобы первым получать интересные предложения, новости и скидки от BUSFOR