Busfor предлагает билеты на автобусы перевозчика ЗАКАРПАТЕВРОЛИНИИ. На текущий момент у перевозчика нет доступных рейсов. Общий рейтинг всех рейсов перевозчика—3.4 (14 отзывов)
Отзывы о перевозчике "ЗАКАРПАТЕВРОЛИНИИ"
Сортировать по
Можно было бы и подвезти до центра Мукачево в 3 часа ночи (мы втроем ехали из Ужгорода в Мукачево - двое взрослых и спящий 5-летний ребенок).
Згідно Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 176 від 18.02.1997 р., особа, яка придбала квиток, має право на повернення його в касу до відправлення автобуса і виплату суми, що дорівнює повній вартості квитка, у разі: відміни рейсу або відправлення автобуса із запізненням; ненадання пасажиру місця, зазначеного у квитку (у разі відмови пасажира від іншого запропонованого місця); надання для перевезення автобуса, клас якого нижчий, ніж зазначено у розкладі руху на автостанції. У разі повернення в касу автостанції квитка на автобус міжміського сполучення (це автобусний маршрут, який з'єднує населені пункти і протяжність якого перевищує 50 км) або міжнародного сполучення у строк понад 1 добу до його відправлення, передбаченого розкладом руху, пасажирові повертається повністю сплачена ним сума, крім плати за продаж квитків та збору за попередній продаж квитків. У разі повернення квитка на автобус міжміського або міжнародного сполучення у строк за 2 години або менш як за 1 добу до його відправлення особі повертається сплачена сума, крім плати за продаж квитків, збору за попередній продаж квитків та 10 % вартості проїзду. У разі повернення квитка на зазначений автобус пізніше ніж за 2 години, але не пізніше ніж за 10 хвилин до відправлення автобуса, пасажирові повертається сплачена сума, крім плати за продаж квитків, збору за попередній продаж квитків та 20 % вартості проїзду. У разі повернення квитка пізніше ніж за 10 хвилин до відправлення автобуса, а також протягом 3 годин з моменту його відправлення особі повертається сплачена сума, крім плати за продаж квитків, збору за попередній продаж квитків та 30 % вартості проїзду. Пасажир має право на повернення квитка протягом 3 діб з моменту відправлення автобуса у разі хвороби або нещасного випадку, що підтверджується відповідними документами. У такому разі йому відшкодовується сплачена сума, крім плати за продаж квитків, або безоплатно переоформляється квиток на інший автобус. Квитки на автобуси приміського сполучення не переоформляються, а у разі запізнення пасажира - не підлягають поверненню.В попередньому листі я звертався зі зверненням на рахунок повернення коштів за цей рейс ,яким я фактично не скористався і оформлював у Вас на сайті повернення на яке маю право згідно вищенаведенних норм .
Водій і його помічниця Жанна - просто неймовірні
Кава на кордоні, щоб зручніше було чекати - це дуже милоо
Сервіс шикарний, особливо за таку ціну
Добрий день. По перше прохід автобуса зайнятий стоячими пасажирами. По друге автобус уже не в перше відпрвляється на 25 хвилин раніше.Даже з білетами дехто стоїть до саміх Кошиц. Щось треба змінити , бо це ужасно при наявності білета стояти або до тебе ще посадять двох людей.
Поїздка була комфортною, все сподобалося! Персоналу хотіла б побажати більш "офіційно" поводити себе на робочому місці:) Але в загальному враження хороші!
Стюардэсса милая, а водитель угрюмый, наверное у него день не задался поэтому был невежлив. А в остальном неплохо, приехали быстрою
Ужасно. Автобус поїхав чере Пряшів. А в Кошице приїхав в 10.40 . Помінявся маршрут? Тоді на рейс на 16.25 не можна розрахувати що приїдеш вчасно.
Очень огорчает, что автобус прибил около 1 часа в Кошице. Почему автобус постоянно прибывает намного позже заявленного времени?
При наявності білета місць не було, тільки після питання, що з білетом треба стояти до Кошиц, дали місце.
Ми чекали на автобус в Пряшеві, але він не заїхав на автовокзал. Наздогнали його пізніше в Кошице, це зіпсувало враження.