Щоразу, коли ми бачимо скаргу «Промокод не працює», ловимо себе на думці: «Може, дійсно не працює?»
Однак ні! Всі промокоди, які ви отримуєте, актуальні. Щоб раз і назавжди розібратися з можливими помилками, ми зібрали їх у цій статті.
Коли ви отримуєте листа з промокодом, ви бачите помітку «Промокод спрацює на всі рейси, де знижка не відмінена перевізником». Багато хто її ігнорує та не може використати свою знижку. Будь ласка, звертайте увагу на підказки сайту. Якщо промокод не можна використати, ми про це попереджеємо.
Персональный промокод — це знижка, яка надсилається тільки вам і нікому іншому, тому перевіряти її без заповлення полів про пасажира не має сенсу. Обов’язково вказуйте той же email та номер телефона, на який були зроблені попередні замовлення.
Ця помилка — продовження попередньої. Якщо у вас кілька номерів телефона, перевіряйте кожен, оскільки система не знає, який із ваших номерів важливіший.
Під час копіювання промокода з листа і вставляння його у відповідне поле на сайті може з’явитися автоматичний пробіл. Зовні непомітний, але його достатньо для блокування промокоду. Будьте уважні, пробілів перед та після промокоду бути не повинно.
Якщо ви отримали лист зі знижкою на рейси по Україні, його потрібно використовувати тільки на внутрішні рейси. Знижка для внутрішніх рейсів не діє на поїздки за кордон і навпаки.
Якщо ви отримали промокод зі знижкою на зворотний рейс, ви не можете використати його на інший напрямок. Звертайте увагу на умови дії промокоду, вони завжди детально написані в листі.
Не намагайтеся використати промокод після завершення терміну його дії, він не спрацює. Саме через це ми завжди радимо планувати подорожі заздалегідь, щоби не пропустити свою знижку.
Упевнені, тепер кожен промокод даватиме вам зелене світло, і подібних звернень стане менше :)
Розповісти друзям
Підпишіться на розсилку, щоб першим отримувати цікаві пропозиції, новини та знижки від BUSFOR