Особистий кабінет
Укр
Русский язык
Українська мова

Питання та відповіді

Рейси і автобуси

Що потрібно для посадки

Для посадки в автобус необхідно мати при собі паспорт і квиток в роздрукованому вигляді. Дані в паспорті пасажира і його квитку повинні повністю збігатися.

При відсутності одного з перерахованих умов або наявності іншого документа, що засвідчує особу, ми не маємо можливості гарантувати пасажиру посадку в автобус, а Перевізник має право відмовити в поїздці.

Наскільки заздалегідь потрібно купувати квиток

Якщо квиток на Ваш рейс вже відображається на сайті при пошуку, Ви можете забронювати та оплатити його одним із зручних для вас способів, які будуть запропоновані після формування замовлення.

Зазвичай, Перевізники відкривають продаж на регулярні рейси за місяць і ви можете заздалегідь придбати квиток на потрібний маршрут.

Маршрут та зупинки

У розкладі та інформації про рейс ми вказуємо весь маршрут та пункти зупинки, які передає нам Перевізник.

Зверніть увагу, що тільки Перевізник регулює маршрут і зупинки, а також визначає можливість висадки і посадки поза вказаними пунктами маршруту.

Додаткові питання про зупинки або уточнення маршруту ви можете дізнатися за контактним номером Перевізника, який вказаний на квитку.

За скільки потрібно приїжджати до початку рейсу

Уважно ознайомтеся з інформацією на квитку; в деяких випадках, Перевізник вказує обов’язковий час, за яке необхідно приїхати в пункт відправлення рейсу і зареєструватися на посадку.

В інших випадках, ми рекомендуємо приїхати за адресою відправлення мінімум за годину до часу початку рейсу.

Який буде автобус

Вся інформація про рейс, марку автобуса і доступні сервіси та зручності, передана нам перевізником, відображається на нашому сайті при бронюванні квитка.

Додаткові дані про послуги на рейсі ви завжди можете уточнити за контактним номером перевізника, що вказаний у квитку.

Час відправлення і прибуття

У квитку завжди вказується місцевий час пункту, в якому ви перебуваєте. Наприклад, якщо у вас квиток на рейс Варшава-Мінськ, відправлення буде за варшавським часом, а прибуття - за часом у Мінську. Рекомендуємо звертати особливу увагу на різницю в часових поясах, якщо ви плануєте поїздку з пересадками.

Перевезення багажу

Інформацію про умови провезення багажу на конкретних рейсах ви завжди можете уточнити за контактним номером перевізника, зазначеного у квитку, чи на автостанції відправлення.

Зверніть увагу, що Перевізник має повне право відмовити пасажиру автобуса в провезенні ручної поклажі або багажу, якщо цей багаж перекриває прохід в транспорті іншим пасажирам, або не відповідають кількістю та розмірами.

Якщо не знайшов потрібного рейсу

На нашому сайті відображені всі актуальні рейси з наявністю місць на обрану дату і кількість пасажирів.

Ми постійно працюємо над збільшенням кількості напрямків і підключенням нових Перевізників з різними рейсами.

Приходьте до нас знову і, можливо, квитки на напрям, що Вас цікавить, вже з’являться в продажу.

Точна адреса відправлення, як знайти автобус

Вся інформація про рейс, включаючи точну адресу відправлення, яку передає нам Перевізник, вказана на сайті в розкладі рейсів і завжди зображується на квитку.

Додаткові орієнтири або уточнення геолокації ви завжди можете дізнатися за контактним номером Перевізника, вказаним у квитку.

Які рейси є - рейси та розклад

Щоб дізнатися про наявність рейсу, що вас цікавить, або напряму, досить просто скористатися формою пошуку на головній сторінці нашого сайту.

Вкажіть пункт відправлення та прибуття, а також бажану дату виїзду і кількість пасажирів, і натисніть кнопку “Знайти квиток”.

Вам буде представлений список всіх наявних рейсів за зворотним напрямом із зазначенням ціни та рейтингу Перевізника. Ви зможете детально ознайомитися з розкладом і вибрати відповідний рейс.

Якщо на обрану дату не буде вільних місць або рейсів, сайт запропонує переглянути найближчу дату або альтернативний пункт відправлення.

Чи точно буде рейс

Вся інформація про рейс, що відображається на нашому сайті в розкладі рейсів і зазначена в ваших квитках - актуальна і надана Перевізником.

На жаль, ми не можемо повністю виключити ситуацію скасування рейсу з незалежних від нас причин, але в цьому випадку, ми обов’язково зв’яжемося з вами як тільки Перевізник сповістить нас і попередимо про будь-які зміни в рейсі.

Додаткові дані про рейс, номер автобуса або уточнення маршруту ви завжди можете дізнатися за контактним номером Перевізника, що вказаний у вашому квитку.

Як розрахувати час у дорозі та час прибуття

Середній час у дорозі, інформація про зупинки і очікуваний час прибуття в кінцевий пункт маршруту відображаються на нашому сайті в розкладі рейсів і завжди вказано в квитках.

На жаль, повністю не виключені випадки непередбаченої затримки прибуття автобуса в зв’язку з ситуацією на дорозі, перетином державних кордонів або технічними проблемами, які неможливо передбачити, тому ми рекомендуємо закладати додатковий час в поїздці й не планувати пересадку на інший рейс або вид транспорту менш ніж через 2 години при внутрішніх рейсах і менш ніж через 8 годин при міжнародних.

Поїздка з тваринами

Перевізник має право регламентувати правила провезення тварин на автобусах своїх рейсів, тому ми рекомендуємо уточнювати інформацію про перевезення тварини на обраному рейсі за контактним номером Перевізника, зазначеному у квитку.

При плануванні поїздки з твариною, ми радимо заздалегідь підготувати ветеринарний паспорт з відмітками про зроблені щеплення, довідку про стан здоров’я тварини, переносну сумку або клітку з глухим дном, а також забезпечити наявність чистої питної води.

Як залишити свій відгук про поїздку і перевізника

Після поїздки, на електронну пошту, яка була вказана при оформленні замовлення, прийде лист з анкетою оцінки поїздки. Ви можете залишити відгук і оцінити перевізника.

На підставі кожного відгуку формується рейтинг, який зображується на сайті й допомагає клієнтам обрати найнадійнішого перевізника.