logo
Служба підтримки
Укр

Питання та відповіді

Бронювання місць та купівля квитків

Пільгові квитки

На даний момент ми не маємо можливості оформити знижку за пільговим документу, але докладаємо всіх зусиль, щоб найближчим часом ви змогли скористатися цією послугою.

Перетин кордону

Оріентовний час на проходження прикордонного контролю на міжнародних рейсах враховується в загальній тривалості рейсу, зазначеній на нашому сайті і в квитках.

Зверніть увагу, процедура перетину кордону і проходження митного контролю регламентуються тільки спеціалізованими державними органами і можуть зайняти додатковий час.

Компанія Busfor і перевізник не мають можливості прискорити процес перетину кордону або вплинути на швидкість перевірки митного контролю.

Ми рекомендуємо заздалегідь ознайомитися з правилами перетину кордонів, якщо ви обрали міжнародний рейс, а також підготувати всі необхідні документи.

Список документів та інші питання про процедуру та терміни перетину кордону ви можете уточнити в службах митного контролю конкретної держави.

Чи можна передати посилку

Компанія Busfor не надає послуг з відправлення посилок автобусними рейсами і не несе відповідальності за ваші особисті домовленості з перевізником.

Чи можна не друкувати квиток

Наявність при собі роздрукованого квитка є обов’язковою умовою для посадки в автобус.

Виключення становлять рейси які мають позначку «можна не роздруковувати». На цих рейсах перевізники дозволяють пред’явити квиток з екранів ваших гаджетів. Наявність при собі електронного квитка є обов’язковою умовою для посадки в автобус. Зверніть увагу на те, що якщо ви не зможете показати електронний квиток водію, він має право відмовити Вам у посадці в автобус.

У випадку якщо рейс не відмічено позначкою «можна не роздруковувати» квиток потрібно обов‘язково роздрукувати. Без наявності роздрукованого квитка перевізник не зможе взяти вас в автобус.

Як забронювати квиток

Для бронювання квитка вам необхідно:

  • Вибрати необхідний рейс за вказаним напрямком, використовуючи форму пошуку на головній сторінці сайту.
  • Заповнити та перевірити всі дані пасажирів
  • Ознайомитися з умовами повернення і публічною офертою
  • Ввести коректний мобільний номер телефону, щоб потім увійти в Особистий кабінет
  • Ввести коректну електронну пошту, на яку будуть вислані квитки
  • Натиснути кнопку “Оплатити” і вибрати зручний спосіб оплати.

Зверніть увагу, у кожного бронювання є термін, до якого його необхідно сплатити інакше воно автоматично буде анульовано.

Квитки будуть сформовані й дійсні тільки після оплати бронювання.

Вільна розсадка, як вибрати місце

Вільна посадка означає, що на цьому рейсі Перевізник обмежив вибір конкретного місця і фактичний номер місця буде визначено диспетчером безпосередньо при посадці на рейс.

Рекомендуємо вам приходити на посадку завчасно.

Якщо у вибраного Перевізника є можливість вибрати конкретне місце в автобусі, то при оформленні замовлення і натисканні кнопки “Вибір місця”, вам буде показана схема автобуса із зазначенням вільних посадочних місць.

Міжнародні рейси

Ознайомитись з розкладом або наявністю необхідного вам рейсу можна через пошук рейсів на головній сторінці сайту.

Перед покупкою квитків на міжнародні рейси ми наполегливо рекомендуємо ознайомитись з вимогами перетину кордонів між державами за обраним маршрутом і підготувати всі необхідні документи.

Як оплатити і отримати квитки

Оплатити квиток ви можете одразу ж після оформлення бронювання, за допомогою будь-якої картки MasterCard або Visa, а також скористатися іншим зручним для Вас способом з тих, що будуть запропоновані сайтом після формування замовлення.

Після оплати замовлення, сформовані квитки будуть автоматично відправлені на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення, а також доступні в “Особистому кабінеті”.

Які є знижки, акції і промокодом

Про всі акції та знижки ми повідомляємо в листах на email, а також в розділі “Блог” в нижній частині головної сторінки сайту.

Рекомендуємо підписатися на нашу розсилку, так як більшість акцій діють тільки для підписників.

Що робити, якщо не спрацював промокод

Якщо введений вами промокод на знижку не спрацював на сайті, система відобразить інформацію про помилку.

Ми рекомендуємо:

  • уважно ознайомитися з умовами використання знижки, представленими в листі з промокодом;
  • перевірити правильність введення (без пробілів і зайвих символів перед і після промокодом)

Як залишити свій відгук про поїздку і перевізника

Після поїздки, на електронну пошту, яка була вказана при оформленні замовлення, прийде лист з анкетою оцінки поїздки. Ви можете залишити відгук і оцінити перевізника.

На підставі кожного відгуку формується рейтинг, який зображується на сайті й допомагає клієнтам обрати найнадійнішого перевізника.

Що таке ваучер

Ваучер - це тип документа, який пасажир отримує після оплати замовлення. Існує два види ваучерів - обмінні і необмінні.

Обмінний ваучер - це вид документа, який необхідно обміняти на посадковий талон в касі автостанції відправлення.

Необмінний ваучер - це такий вид ваучера, який не потрібно міняти на посадковий талон, а необхідно роздрукувати і надати водієві безпосередньо при посадці в автобус.

На бланку ваучера, який ви отримаєте після оплати замовлення буде вказано, підлягає він обов’язковому обміну в касі чи ні. Дана інформація вказується у верхній частині документу. Звертаємо Вашу увагу, що не залежно від типу ваучера, його необхідно обов’язково роздрукувати.