Мої квитки
Служба підтримки
Питання і відповіді
Договір оферти
Блог
Про нас
Контакти
Перевізникам
Агентам
UK
RU
15.07.21697520

Отримайте компенсацію, якщо поїздка не відбулася

1

Чи не найбільший страх пасажира під час покупки електронного квитка – відміна рейсу перевізником. На жаль, іноді буває так, що про неї повідомляють надто пізно, коли часу на вибір іншого транспорту не залишається.

З іншого боку, бувають непередбачувані ситуації, як-то запізнення на рейс чи раптова зміна планів у пасажира.

Відтепер ви зможете отримати компенсацію фінансових втрат, пов’язаних із відміною рейсу чи неможливістю здійснити поїздку з особистих причин. Спільно з нашим партнером, страховою компанією VUSO, ми сформували унікальну пропозицію для користувачів Busfor – страхове відшкодування у разі неможливості здійснити рейс. Маючи страховку, пасажир зможе компенсувати вартість квитка (частково від страхового партнера, частково від перевізника).

Які бувають компенсації?


Відміна з боку перевізника

1

У разі відміни рейсу перевізником ви гарантовано отримаєте 50% від вартості квитка від страхового партнера VUSO. Крім того, ви можете звернутися до перевізника з вимогою відшкодувати повну вартість квитка, оскільки рейс було відмінено з його вини.

Відміна з боку пасажира

2

Якщо ж ви запізнилися на рейс або не змогли здійснити поїздку з інших причин, страховий партнер VUSO гарантовано компенсує вам 40% вартості квитка. Сума повернення з боку перевізника залежить від умов, зазначених під час оформлення квитка.

Як це працює?

Після вибору рейсу на Busfor під час переходу до оплати квитка ви побачите додаткове вікно з пропозицією оформити страховку (5,1% від суми замовлення). Пропозиція добровільна, ви можете відмовитися від страхування, обравши відповідну кнопку.

3

Обравши страховку, ви можете розраховувати на відшкодування у разі настання страхового випадку, і додатково звертатись до перевізника щодо компенсацій з його боку.

Як отримати компенсацію?

Щоб гарантовано отримати відшкодування, необхідно зафіксувати настання страхового випадку. Зверніться до страхової компанії за номером 0 800 50 37 73 відповідно до вказаного часу:

  • у разі запізнення на рейс потрібно зателефонувати не пізніше 3 годин з моменту запланованого відправлення

  • у разі відміни рейсу перевізником – не пізніше 24 годин


4

Детальні умови надання послуги страховим партнером Vuso можна почитати тут. Також ви можете звернутися до цілодобової служби підтримки Busfor, щоб вирішити питання повернення коштів з боку перевізника (якщо воно передбачене).

Комфортних та безпечних подорожей!

Ми пропонуємо безкоштовні поради про вигідні подорожі по Україні і за кордон. Хочете їх отримувати?

Підпишіться на розсилку, щоб першим отримувати цікаві пропозиції, новини та знижки від BUSFOR

    
183193
підписники