Чому в автобусах є шансон,
але немає wi-fi?
Чесні відповіді на наболілі питання пасажирів

Денис
Керівник служби підтримки Busfor.ua
Привіт! Мене звати Денис Карпенко, я – керівник служби підтримки сервісу "Busfor Україна". Ми працюємо цілодобово, щоб забезпечувати клієнтів необхідною інформаційною підтримкою, допомогти розібратися в будь-яких ситуаціях, пов'язаних із придбанням автобусного квитка.

Я хотів би сказати, що до нашого відділу користувачі звертаються тільки з побажаннями любові і довгих років процвітання. Однак це буде неправдою – нам дісталась благородна місія вирішувати халепи та проблеми, з якими може зіткнутися наш клієнт.
Намагаючись спілкуватись із користувачами однією мовою, я вирішив використовувати універсальну мову мистецтва. Дозвольте мені сьогодні бути вашим гідом у світ найпоширеніших проблем, з якими стикаються пасажири автобусів в Україні.
Чому всі автобуси – відра з іржавими цвяхами: старі, без кондиціонерів, туалетів і wi-fi?
Кожен українець має право подорожувати з комфортом, щоб у дорозі його супроводжувала усміхнена стюардеса і щоб дешево можна було гайнути на Тенеріфе скупатися в океані.

Наразі ж проблема тих, хто вирішив подорожувати автобусами, одна – ми не знаємо, на якому транспорті нам доведеться їхати – це може бути новенький MAN з wi-fi і розетками, а може бути доісторичний Ikarus. Ні для кого не секрет, що в Україні проблеми з галуззю пасажирських перевезень – задуха в плацкартах, зламані крісла в автобусах, брудні електрички і дорогі перельоти.

Так, це погано і образливо. Чому це так і скільки часу має пройти, щоб у нас з'явився європейський сервіс пасажирських перевезень – наша служба підтримки не знає, скільки б її не питали.
Busfor.ua – це міжнародний маркетплейс для продажу квитків на автобуси від тисяч різних перевізників. Це як каса автовокзалу, тільки онлайн. Каси не можуть здійснювати пасажирські перевезення. Відповідно, вони не мають своїх автобусів і водіїв.
Але сервіс Busfor.ua, на відміну від звичайної каси, має намір виправити ситуацію з низькою якістю послуг перевізників. Для цього ми створили рейтинг рейсів. Такі рейтинги є для авіа, а тепер і для автобусів. Купуючи квитки, вже точно знаєш, який буде автобус та на який сервіс очікувати. Це реальний механізм впливу на недобросовісних перевізників, а також допомога нашим користувачам, які хочуть здійснити комфортну поїздку.

Заради справедливості зазначу, що далеко не всі автобуси – відра з іржавими цвяхами. Є багато перевізників, які надають якісні послуги і возять пасажирів на дійсно комфортабельних автобусах. Вони інвестують у комфорт пасажирів, тому квитки на їхні рейси можуть коштувати дорожче.
Чому так довго доводиться стояти на кордоні і як розрахувати час, якщо у мене потім пересадка на літак?
Проходження кордону, напевно, найбільш непередбачуваний етап подорожі за межі країни. У розклад міжнародних рейсів обов'язково закладено час на митний контроль. Зазвичай, це 2-3 години. Але на кордоні можуть виникнути черги, тому проходження прикордонного контролю затягується. За ситуацією на пропускних пунктах ви можете стежити в режимі реального часу і приблизно прикинути, скільки часу доведеться там витратити.

Також затримати автобус на кордоні можуть додаткові перевірки багажу, якщо пасажири перевозять щось заборонене, наприклад, м'ясну або молочну продукцію до країн ЄС. На жаль, трапляються взагалі критичні ситуації, коли прикордонники змушені «розшивати» автобус для його ретельної перевірки.
Команда Busfor.ua ніяк не може вплинути на роботу прикордонної служби, як і на те, що ваш попутник вирішив нелегально ввезти 10 блоків сигарет до Польщі.
Щоб уникнути непорозумінь на кордоні, обов'язково вивчіть, які документи вам можуть знадобитися, які продукти не можна перевозити, а з прикордонниками спілкуйтеся ввічливо і спокійно.

Якщо ж у вас запланована пересадка на літак або на інший автобус, то постарайтеся вибрати такий рейс, щоб час стикування був якомога більшим. Погодьтеся, краще в спокійній обстановці попити кави, чекаючи пересадку, ніж переживати або взагалі не встигнути на неї.
Чому перенесли/скасували виїзд і так пізно попередили
мене про це?
Хотілося б, щоб у світі все було ідеально, але життя вносить свої корективи навіть у розклад автобусів. На пунктуальність рейсу може вплинути багато факторів – ні ми, ні перевізник не можемо все передбачити і запобігти, хоч і сильно намагаємося.
Перевізник найменше зацікавлений у скасуванні рейсу, на який вже розпродані квитки. Снігопад, раптово скінчилось пальне, затори на Окружній та інші принади людського існування можуть вносити свої корективи в наші плани.
Коли трапляються зміни в розкладі або рейс скасовується, ми отримуємо про це інформацію від перевізника. І чим раніше він нас попередить, тим швидше ми почнемо зв'язуватися з нашими користувачами. Не забувайте, що при скасуванні рейсу вам належить повне повернення коштів.

Користуючись нагодою: якщо ви стоїте на зупинці і бачите, що за 15-20 хвилин до часу відправлення автобуса все ще немає, телефонуйте нам або перевізнику (його номер вказаний на квитку). Також не забувайте залишати правильні контактні дані, щоб ми могли з вами зв'язатися.
Чому на деякі рейси не можна сісти на автовокзалі, а потрібно з речами йти на зупинку автобуса за автостанцією?
Онлайн-сервіс із продажу автобусних квитків Busfor поставив собі за мету надати максимально великий вибір рейсів з усіх можливих напрямків. Ми хочемо, щоб ви запросто могли купити квиток навіть у найвіддаленіший населений пункт.

Саме тому до нашої GDS-системи щодня додаються нові перевізники. Основна умова роботи з нами – наявність ліцензії на здійснення пасажирських перевезень.
Всі перевізники, підключені до нашої системи, мають ліцензії. Але не всі укладають договір з автостанцією – це б означало для них додаткові грошові витрати і, як наслідок, підвищення ціни на квиток для пасажира.
Якщо ваш рейс відправляється не з самої автостанції, а поруч – це не означає, що перевізник працює незаконно. Будь-який ліцензований перевізник має право на посадку і висадку пасажирів там, де це не заборонено ПДР. Це означає лише те, що він не хоче збільшувати вартість квитків.
Чому при поверненні квитка мені повернули менше грошей, ніж він коштував при покупці?
Я розумію, що плани мають властивість змінюватися. Якщо ви передумали їхати в назначений день на обраному рейсі, і хочете здати квиток, то кошти за нього ми повертаємо за умовами, які виставляє перевізник.
Умови повернення кожного перевізника ви бачите до покупки квитка на сторінці, де вказуєте дані про пасажирів.
Ці ж умови повернення вказані на квитку. Перед тим, як купувати квиток, а також перед тим, як оформлювати його повернення, рекомендую ознайомитися з умовами, щоб розуміти приблизну суму, яку буде компенсовано.
Чому автобус відправився і прибув не за розкладом?
Як я вже розповідав, існують обставини, на які неможливо вплинути.
На пунктуальність автобуса можуть вплинути, наприклад, злива, весільний кортеж сина депутата чи пасажир, якого забули на зупинці, бо він довго ходив до магазину.
Якщо у вас запланована пересадка або важлива зустріч, краще обирайте рейс із максимальним запасом часу.

Якщо ж ви бачите, що автобус запізнюється з вини водія (не знає дорогу, стоїть на зупинках довше, ніж потрібно), обов'язково пишіть про це на support@busfor.com. Ми будемо розбиратися в цій ситуації з перевізником.
Чому водій хам?
Буває так: я плачу за товар або послугу, а після цього продавець спілкується зі мною так, ніби я йому щось винен. Це образливо та неправильно.
Питання "Чому водій хам", зазвичай, звучить у контексті "Чому в салоні грає шансон?", "Чому я повинен всю дорогу дивитися по телевізору"95-й квартал?" і т. д.
Прямої відповіді, чому водій, найнятий перевізником, вводить пасажирів до культурного поля улюбленої музики і телепередач, у нас, на жаль, немає. Головне завдання водія – благополучно довезти вас до пункту призначення і це, очевидно, є ключовим вмінням, яке потрібне при наймі на роботу.

В ідеалі, пасажир не повинен спілкуватися безпосередньо з водієм, для цього існують стюардеси в автобусах. Але мало хто з перевізників готовий наймати додаткового члена екіпажу, оскільки це тягне за собою додаткові витрати і, як наслідок, здорожчання квитка.

Мотивація перевізника зрозуміла – якщо його квиток буде коштувати дорожче, навіть при наявності стюардеси, більшість пасажирів оберуть рейс конкурента з доступнішими цінами. Виходить замкнуте коло, розірвати яке, напевно, зможе тільки сам користувач – віддаючи перевагу якіснішому, проте дорожчому сервісу.

Хамська поведінка водіїв недопустима. Нерідко ми домагалися позитивних результатів у переговорах з перевізниками, коли направляли їм скарги щодо поведінки працівників. Перевізники звільняли хамів, проводили навчання співробітників і суворіше стежили за їхньою поведінкою на рейсах.

Вся команда Busfor.ua вірить, що настане той час, коли кожен водій буде доброзичливим і ввічливим з пасажирами.
Чому я не можу підсісти в середині маршруту, якщо квиток оплачений повністю?
Бувають різні ситуації, через які доводиться міняти маршрут поїздки.

Наприклад, ви купили автобусний квиток Київ – Варшава, і зрозуміли, що не зможете сісти на рейс у Києві, тому що дуже хочете перед Варшавою деньок погуляти у Львові і поїсти тих божественних штруделів, яких не знайдеш у всій Польщі.

Здавалося б, які проблеми? Ваш рейс прямує через Львів, і ви розраховуєте, не повертаючи квиток, сісти в автобус по дорозі. Ось тут і криється головний нюанс, про який краще дізнатися заздалегідь.
Якщо до відправлення автобуса пасажир не з'явився на посадку, водій може передати інформацію диспетчеру про вільне місце в салоні, і ваш квиток знову повернеться у продаж. Погодьтеся, в такій ситуації настрій, покращений львівською кавою і штруделем, зникне, і доведеться шукати інший спосіб дістатися до Варшави.
Якщо змінилися плани, краще здайте квиток та купіть новий на автобус із міста, з якого плануєте їхати. При добровільному поверненні ви втратите деяку суму (яку за умовами повернення утримує перевізник), однак будете впевнені, що зможете виїхати з потрібного вам пункту.

У крайньому разі, ви можете, не здаючи квиток, зв'язатися з перевізником (його номер вказується на квитку), і домовитися з ним в індивідуальному порядку. Наголошую, в такому разі Busfor не гарантує, що ви зможете скористатися своїм правом на проїзд, оскільки домовленості між вами будуть усними.
Нащо мені шукати принтер та роздруковувати квиток?
ХХІ століття за вікном!
Щодо роздруковування квитків - ми згодні, що це доставляє певні незручності. Особливо тим, хто не користувався принтером з університетських часів, коли за ніч до здачі друкуєш курсову (з ким не бувало).

Зі свого боку, команда Busfor робить усе можливе, щоб зробити покупку квитків на автобус простою та зручною.
Роздруковування квитків - не забаганка і не примха перевізників. Це вимога законодавства України. Якщо поблизу немає жодного принтера, замовте нову послугу Busfor - безкоштовну доставку автобусних квитків сервісом “Нова Пошта”.
Ви можете замовити квитки онлайн на сайті, вам привезуть їх до будь-якого відділення “Нова Пошта”, або додому, а ви оплатите замовлення, лише отримавши квитки на руки.
Дякую, що дочитали :) Бажаю вам приємних подорожей разом із Busfor.ua.
Підписуйтесь на нашу розсилку
Шукати автобусні квитки
Busfor.ua
Made on
Tilda