Мої квитки
Служба підтримки
Питання і відповіді
Договір оферти
Блог
Про нас
Контакти
Перевізникам
Агентам
15.02.1712075

Міфи і сказання автостанцій: боги електронних квитків проти черг

Міфи онлайн-покупок

Статистика 2016 року вказує на те, що 3/4 українців вже оцінили зручність онлайн-покупок, в тому числі й електронних автобусних квитків. Команда Busfor.ua працює над тим, щоб ви могли швидко і зручно купити автобусний квиток на рейс будь-якого перевізника.

Проте, навколо покупки електронних квитків до цих пір витають стародавні міфи, які ми сьогодні вирішили “розкласти по поличках”. В результаті прийшли до висновку, що на кожен міф є своя реальність.

Міф про жадібного перевізника

Міф однією фразою: “У разі скасування рейсу перевізник забере мої гроші собі …”

Реальність. 100% повернення грошей у разі скасування рейсу гарантується правилами продажу і покупки квитка, а саме договором публічної оферти, згідно з яким перевізник зобов’язується повернути повну вартість квитка, якщо через форс-мажорні обставини рейс скасовано.

Міф про червоний Ікарус

Міф однією фразою: “Всі автобуси - старезні розвалюхи, водії - хами, а шансон в автобусах ще ніхто не відміняв”.

Реальність. Для зручності вибору рейсів з безлічі пропозицій від перевізників на Busfor.ua створений рейтинг рейсів, заснований на реальних відгуках пасажирів.

Після кожної поїздки пасажири оцінюють перевізника за рядом показників - чистота, пунктуальність, технічна складова, ввічливість і т.д. Побачити рейтинг кожного рейсу можна під час пошуку квитків на певну дату. Купуючи квиток через наш сервіс, ви заздалегідь знаєте, які умови на вас чекають.

Ми співпрацюємо з різними перевізниками, а вплинути на якість їхнього сервісу ви можете безпосередньо через рейтинг.

До речі, при покупці квитка на автовокзалі навряд чи касир розповість вам про те, яким автобусом ви поїдете і що думають про нього попередні пасажири;)

Міф про квиток неповернення

Міф однією фразою: “Якщо у мене поміняються плани, я не зможу повернути квиток і одержати назад гроші …”

Реальність. У разі зміни планів і здачі квитка вам повертається частина вартості, сума якої залежить від умов добровільного повернення конкретного перевізника, на рейс якого ви придбали квиток (схожі правила діють у касах вокзалів). Детальніше про цю ситуацію ми писали тут у 4 пункті.

Більше того, умови повернення квитків на кожному рейсі ви дізнаєтеся ще до покупки на сторінці оформлення квитків - без ознайомлення з цією інформацією і без її підтвердження неможливо перейти далі до оплати замовлення.

Міф про марність буття

Міф однією фразою: “Це марна трата часу, бо все одно потрібно їхати міняти електронний квиток на звичайний у касі автовокзалу …”

Реальність. У більшості випадків достатньо купити квиток на Busfor.ua і роздрукувати перед посадкою на будь-якому принтері. Не потрібно нічого обмінювати в касі.

Виняток - близько 15% перевізників. Після оплати проїзду на їхніх рейсах, ви отримуєте обмінний бланк. Його потрібно пред’явити на касі автовокзалу відправлення для отримання квитка необхідного формату. Та навіть у цьому випадку вам буде потрібно не більше 5 хвилин, відповідно, це можна зробити безпосередньо перед відправленням автобуса. Квиток вже куплений заздалегідь, ви вже зайняли собі місце і точно знаєте, що поїдете.

Приємних подорожей!

Ми пропонуємо безкоштовні поради про вигідні подорожі по Україні і за кордон. Хочете їх отримувати?

Підпишіться на розсилку, щоб першим отримувати цікаві пропозиції, новини та знижки від BUSFOR

    
183193
підписники